Húsvét után is vannak csodák

Nos, most, hogy véget értek az ünnepek, lehet, hogy sokaknak újból értelmetlenné váltak a napok. Azt hiszem mindannyiunknak szüksége volt most erre a pár napra, amire izgatottan készülődhettünk, főzhettünk, dekorálhattunk a meglévő lehetőségeinkhez mérten.
Én nagyon élveztem. Újdonságokkal rukkoltam elő, dekorációt rendeltem, mint ahogy arról már korábban írtam és a férjem sokat segített benne.

A léleknek kell a várakozás, az izgatottság öröme. Most, hogy ezek mögöttünk vannak, újbóli célokat kell kitűzni. Hála Istennek egyre jobb az idő, a tavasz fénye besüt az ablakokon, virágillat szökik be az erkélyünkön át.
Mikrozöldeket termesztek. Amik fiatal növényi hajtások. Nem csírák! Friss, zsenge, maga a megtestesült tavasz! Nekem most kétféle zöldborsó és napraforgó hajtásaim lesznek. 4 napot töltöttek sötétben, fénytől védett helyen, napi 2x locsoltam őket és úgy tűnik kezdik meghálálni, mert egyik-másik helyen már megkezdődött a fejlődésük, kipattanásuk. Most kitettem őket az ablakpárkányba, kapják a fényt és remélem még jobban fejlődésnek indulnak, elvégre az egész tálcát teleszórtam magvakkal. Sarjadjatok! :)


Hát nem maga az élet? Annyira szuper, hogy tulajdonképpen kis időráfordítással "konyhakertet" lehet varázsolni az ablakpárkányból! Figyelni napról-napra a növekedésüket, fejlődésüket, ugyanolyan izgatottsággal tölt el, mint ami az az ünnepi készülődésnél jellemző volt.  
Hamarosan arathatom a friss mikrozöldeket, amit tulajdonképpen bármi mellé lehet fogyasztani, olyan, mintha egy salátát csemegéznék. 


A Húsvét amúgy is megviselte a gyomrom, ideje lesz visszatérni az egészséges, harsogóan friss eledelekhez. A fenti képpel is ösztönözném magam, na meg a heti háromszori reggeli online tornával, mint a napom fénypontja. Mert attól még, hogy nincs se kertünk, se annyi lehetőségünk kimozdulni, még lehetünk egészségesek és milyen jó, hogy csak két kattintásunkba kerül. Torna a Facebookon, mikrozöld rendelése online. Mert az internet maga a megtestesült csoda! 


Amit még csodaként élek meg, az a munka. Örülök, hogy van mit csinálni, hogy hasznosnak érzem magam otthon is és heti 1x, amikor bentről kell dolgozni. Örülök, hogy végre megbecsülik, amit véghezviszek. Hálás vagyok és a jelen helyzetben sokkal jobban felértékelődik számomra, hogy értékesnek érezhetem magamat, van munkám és jövedelmem. Beszéltük a barátnőmmel, hogy terápiaként hat, az ember minden gondját-baját elfelejti és teljes erejével csak a munkára koncentrál. Nincs idő hülyeségeken aggódni, mert épp az adott feladatot kell megoldani, ez kerül előtérbe. 

Úgyhogy én ezt a bezártságot még mindig jól élem meg. De nem akarok hazudni, vannak mélypontok, főleg esténként, amikor már a teendőkkel végeztem aznapra és az aznapi gondolatok amik a fejem felett lebegtek, beszivárognak az elmémbe. Akkor tudatosulnak csak igazán. De az ilyenkor felmerülteket is pozitívan kell kezelni. Muszáj mindig a derűs oldalt látni, mert egyszerűen megkattannék, ha a búbánat mély öbleibe beúsznék és ellepne a “víz”. Minden negatív dolog elmúlik, minden nehézségre van megoldás. A cél, ami most előttem van, akadályokkal teli jelen helyzetből adódóan, na de nem örökre lesz ott előtte a tiltótábla. Na és ez az, ami mindig visz előre. Hogy nem örökre szól, eljön az én időm is! 






Megjegyzések

Artificium üzenete…
Nagyon szép, friss és derűs gondolatok drága barátnőm! Csak így tovább az úton, amin elindultál. 🙂

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Akkor és most

Születésnap, tervek, álmok, megvalósulások

A célegyenes előtti kanyarban